Visszatért a Terminátor

Utolsó frissítés:

Szerző:

szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A Legyen Ön is milliomos, a Barátok közt és a Napló mellett már Arnold Schwarzenegger filmje is szóhoz jutott a 49. hét legnézettebb tévéműsorainak listáján.

Az esti főműsoridő hétfői és keddi abszolút nyertese az RTL Klub volt, az első nap a fél hatkor kezdődő Mónika-showtól kezdődően ebben a sávban végig vezetett a csatorna. Az egész hét nézettségi csúcsát Vágó István vetélkedőjének hétfői adása állította be, 2 és fél millió ember figyelte, amint a kvízmester egyik időhúzó játékosával küszködik. A TV2 Nagy alakítás című átváltoztatóműsorát 1,17 millió néző látta.

A szerdai Megasztár a Barátok köztnél ugyan csak a 18-49-esek körében bizonyult népszerűbbnek, a szappanopera végeztével a tehetségkutatót már a teljes népesség körében többen nézték, mint riválisait.

A Hajós Andrással és Ernyei Bélával megbolondított Esti Showder vitte a prímet csütörtök este, Fábry műsorát 1,75 millió néző követte figyelemmel, míg ennél 550 ezerrel kevesebben nézték az ugyanebben az időben a TV2-n futó amerikai vígjátékot. A határon túli magyar vezetőkkel folytatott pénteki Gyurcsány-vitát 1,13 millió néző, az összlakosság 12 százaléka nézte, a 18-49 évesek körében pedig mindössze hatszázalékos nézettséget ért el a műsor.

Szombaton a köztelevízió javított, kisebb sikerként könyvelhető el legalábbis, hogy a Nézz le rám, ó, Istenem című Zámbó Jimmy emlékkoncertet több mint másfélmillióan látták, akik közül 538 ezren tartoznak a 18-49-es korcsoporthoz. Csaknem ugyanennyien nézték meg a Taxi 2-t az RTL-en, a nézők fele azonban a hirdetői szempontból értékesebb korosztályhoz tartozott.

A népszavazás estéjén sugárzott Terminátor 3. című Andy Vajna-produkciót csaknem egymillió fiatal néző követte. A vele egyidőben adott Szuperbuli eredményei – úgy tűnik - nem hálálták meg a neki szánt műsoridőt, hiszen mindössze 406 ezren látták a 18-49-es korosztályból. Az este héttől sugárzott Napló ezen a héten kétmillió nézőt ültetett a képernyők elé.

A heti nézettségi ráta mutatószámai ismét az RTL Klub fölényét hozták: a csatornát mind a teljes lakosság, mind a kereskedelmi szempontból fontos 18-49-esek közül többen követték, mint a riválisokat.