A 18-49 éves korcsoportban a VIASAT3 reggel 8 és hajnali 0 óra között 8,9 százalékos közönségarányt ért el, míg a közszolgálati MTV-t a kereskedelmi célcsoport 8 százaléka választotta - írja a BTL.hu. A 19 és 0 óra közötti időszakban pedig ennél is magasabb, 10 százalékos közönségarányt rögzített a VIASAT3-nál az AGB a kábeles háztartásokban, szemben az MTV 7,4 százalékával.
A 19:30-kor vetített A harc törvénye című sorozat aktuális epizódja kiemelkedő, 5,8 százalékos közönségarányt ért el országosan a csatornán, az UEFA Bajnokok Ligája mérkőzésekre a tévénézők 6,5 illetve 13,2 százaléka választotta a Viasatot.
A Viasat beelőzte az MTV-t
Utolsó frissítés:
December 7-én, kedden a VIASAT3 a kábelháztartásokban csaknem a teljes napon a 3. helyet szerezte meg a nézettségi versenyben.