Thurman az Elveszett Jelentés című film főszereplőét Scarlett Johanssont, valamint Jennifer Lopezt követi a Vuitton arcaként. Az első reklám 2005 februárjában jelenik meg világszerte, melyben a Ponyvaregény és a Kill Bill üdvöskéje egy új Manhatten táskát hirdet népszerűsít.
„Az alapötlet szerint adott egy rendkívül feminin nő, melynek ellenpontozására durva indusztriális környezetben mutatjuk, nagyon letisztult és elegáns ruhában, s így érvényesül majd termékeink eleganciája" - véli a cég művészeti vezetője Marc Jacobs.
Az már korántsem biztos, hogy Thurman kiasszonynak sikerül túlszárnyalnia Jennifer Lopezt, aki tavaly áprilisi szerződésével kettő millió dollárt tett zsebre.
Uma Thurman lett a Louis Vuitton reklámarca.
Utolsó frissítés:
A Kill Bill sztárja Vuitton ruhákba és kiegészítőkbe csomagolva szerepel majd a cég jövő évi reklámkampányában.