Átszervezte közép-európai működését a Sanoma

Utolsó frissítés:

Szerző:

szerző:
MTI
Tetszett a cikk?

Piaci pozícióinak javítása érdekében a Sanoma Magazines International (SMI) átszervezte a közép-európai térség hét országában működő, magazinkiadással foglalkozó szervezetét. A régió vezérigazgatói tisztét január elsejétől Szabó György, a Sanoma Budapest Kiadói Rt. vezérigazgatója tölti be.

"Az átszervezés célja, hogy a Sanoma az egyes országok médiapiaci viszonyainak szem előtt tartásával növelje piaci pozícióját, és megvalósuljon hosszú távú stratégiai célja, hogy Európa vezető magazinkiadójává váljon" - áll a cég közleményében. 

A Közép-Európa több államában is magazinkiadással foglalkozó SMI a mostani átszervezést követően két régióra oszlik. Az egyik a Magyarországot, a Cseh Köztársaságot és Szlovákiát magában foglaló közép-európai, míg másik a Romániából, Bulgáriából, Horvátországból és Szerbia-Montenegróból álló délkelet-európai régió. Az új felügyeleti rendszer szerint mindkét régió élén egy-egy vezérigazgató áll január elsejétől.

A SMI a Sanoma Budapest Kiadói Rt. vezérigazgatóját, Szabó Györgyöt nevezte ki a közép-európai régió vezérigazgatójává, aki az ezen funkcióhoz tartozó tevékenységeket a budapesti irodából látja majd el. 

A Sanoma-csoport magyarországi részlegét alig nyolc hónapja szervezték át, az akkori közlés szerint annak érdekében, hogy "a fő profilját képező magazinkiadás mellett a cég nagyobb figyelmet és energiát fordíthasson a stratégiailag egyre fontosabbá váló digitális tevékenységére is".