A közlemény szerint a társaság 2004 január és augusztusa között megjelentetett reklámjaiban a "Magyarország legnépszerűbb mobilszolgáltatója mindig többet ad" kijelentést használta. Ehhez a reklámok többségében azt az információt fűzte, hogy "a Vodafone a 2003-as hivatalos értékesítési adatok alapján Magyarország legnépszerűbb mobilszolgáltatója."
A GVH versenytanácsa megállapította, hogy a szolgáltató a fogyasztói döntéseket tisztességtelenül befolyásolta, amikor reklámjaiban azt állította, hogy Magyarország legnépszerűbb mobilszolgáltatója. A hivatal szerint ezt az állítást nem támasztották alá az értékesítési adatok: noha a 2003-ban nőtt a vállalkozás piaci részesedése, nem a cég rendelkezett a legtöbb ügyféllel, és nem a társaság kötötte a legtöbb szerződést.
A bírság összegének megállapítása során a versenytanács figyelembe vette, hogy az elmúlt időszakban a szolgáltató már több esetben megtévesztette a fogyasztókat.
A GVH versenytanácsa megállapította, hogy a szolgáltató a fogyasztói döntéseket tisztességtelenül befolyásolta, amikor reklámjaiban azt állította, hogy Magyarország legnépszerűbb mobilszolgáltatója. A hivatal szerint ezt az állítást nem támasztották alá az értékesítési adatok: noha a 2003-ban nőtt a vállalkozás piaci részesedése, nem a cég rendelkezett a legtöbb ügyféllel, és nem a társaság kötötte a legtöbb szerződést.
A bírság összegének megállapítása során a versenytanács figyelembe vette, hogy az elmúlt időszakban a szolgáltató már több esetben megtévesztette a fogyasztókat.