Arculatot és technológiát vált az MTV Híradó

Utolsó frissítés:

Szerző:

szerző:
MTI
Tetszett a cikk?

A design és az új technika lehetővé teszi, hogy "a nézők egy adott pillanatban az eddiginél jóval több információhoz jussanak" a képernyőről - mondta Holub katalin szóvivő.

Arculatot és részben technológiát vált a hétvégén a Magyar Televízió (MTV) Híradója - tájékoztatott Holub Katalin, az intézmény szóvivője. A szakmában "illik kétévente új formában készíteni a műsorokat" - mondta a közszolgálati médium egyes és kettes csatornájával együtt legutóbb 2002 november elején arculatot váltó Híradó átalakulása kapcsán a szóvivő. Mint mondta, a jelenlegi, piros-sárga alapszínek helyét kékes és zöldes árnyalatok mellett a fekete veszi át. Mint mondta, a design mellett a műsor képi világa is változni fog, az új technika lehetővé teszi, hogy "a nézők egy adott pillanatban az eddiginél jóval több információhoz jussanak" a képernyőről.

Holub Katalin elmondta, hogy az átalakítás nettó 39 millió forintba kerül, ezzel azonban sikerült kiváltani az eddig bérleti szerződés révén igénybe vett szolgáltatásokat is, így csökkenhet a produkció költsége. Az MTV menedzsmentjének egyik, név nélkül nyilatkozó tagja hétfőn arról beszélt a távirati irodának: Nika György aktuális igazgató elképzelései között szerepel a Híradó adásidejének növelése annak érdekében, hogy a politikai hírek mellett több, a civil társadalommal foglalkozó és színes információ is a műsorba kerülhessen. "A mostani műsoridő nettó 21 perc, de ennél azért hosszabbnak kellene lennie" - mondta a menedzsment neve mellőzését kérő tagja az esti Híradóról szólva.