A női magazinpiacon vezető helyen álló Sanoma új országos hetilapjával azokat az olvasókat szólítja meg, akik igényes, tartalmában színes olvasnivalót keresnek alacsony áron - áll a kiadó közleményében. Az új női magazin indítását átfogó piackutatás előzte meg, mellyel a kiadó felmérte a női olvasók igényeit. A csak nőknek szóló új magazin oldalain a hölgyeket leginkább érdeklő témák igényes kidolgozásban, magas szakmai színvonalon kerülnek az olvasókhoz.
A 160 ezer példányban, országosan terjesztett 44 oldalas kiadvány 59 forintos bevezető áron lesz kapható, fő célcsoportja a 18-49 év közötti nők lesznek. A lap főszerkesztője Dezslik Magdolna, aki eddig a Meglepetés című, szintén a Sanoma kiadásában megjelenő női hetilap főszerkesztője volt. A lap piacra dobását kiterjedt marketing-kommunikációs kampány kíséri - írja a kiadó közleménye. A Sikket népszerűsítő hirdetések egyaránt láthatóak lesznek óriásplakáton, citylightokon, sajtótermékekben, szpotok futnak a TV2, Duna TV csatornákon, valamint több kereskedelmi rádión. A kampányt eladáshelyi reklám is követi.
A Blikk című napilapot kiadó Ringier Kft. édekeltségébe tartozó Euromédia Bt. alig egy hete jelentette be, hogy új női hetilappal jelenik meg a piacon. A 65 forintos Blikk-Nők a 25-49-eseket célozza, bemutatkozó száma pedig március 30-án jelent meg.
Sikk néven új női hetilapot ad ki a Sanoma
Utolsó frissítés:
Sikk, csak nőknek! címmel új női hetilapot jelentet meg a Sanoma Budapest Kiadói Rt. Az első szám holnaptól, 2005. április 5-étől 59 forintos bevezető áron lesz megvásárolható. A Blikk alig egy hete jött ki Blikk-Nők című hetilapjával.