A csatorna PR-menedzsere, Varró Balázs elmondta, hogy a nézettség a 2004. évi első negyedévi 3,9 százalékról 4,9 százalékra nőtt a hirdetők számára legfontosabb 18-49 éves célcsoport körében. A Viasat3 adásai több mint 1,7 millió háztartásba jutnak el. A bevétel növekedéséhez hozzájárult az, hogy februártól a kábelszolgáltatók elosztási díjat fizetnek a társaságnak, miután az felbontotta az ORTT-vel a földi frekvenciára szóló szerződést és az adót műholdas körzeti műsorszolgáltatóként regisztrálták. Magyarországon két előfizetéses Viasat csatorna is üzemel: a Viasat History és a Viasat Explorer.
Az MTG az év első három hónapjában a nemzetközi számviteli szabályok szerint konszolidáltan 1,74 milliárd svéd korona nettó árbevételt ért el, szemben a bázisban regisztrált 1,57 milliárddal, tette közzé a társaság a napokban a gazdálkodás fő számait. A nettó profit 479 millió svéd koronát tett ki az év első három hónapjában, míg egy évvel korábban 45 millió volt. Az idei profitot 389 millió svéd koronával gyarapította a svéd TV4 részvényeinek eladása. Az MTG szórakoztató-műsorszolgáltató csoport harminc országban van jelen és Skandinávia, valamint a Baltikum legnagyobb szolgáltatója.
Viasat3: emelkedő nézettség, csökkenő veszteség
Utolsó frissítés:
A svéd Modern Times Group (MTG) magyarországi csatornája, a Viasat3 az év első három hónapjában 14,6 millió svéd korona (mintegy 398 millió forint) árbevételt ért, csaknem dupláját a tavalyi első negyedévinek és az üzemi szintű vesztesége 14 millió svéd koronáról 10 millióra csökkent.