Elektronikus úton május 20-ig szavazhattak az MRSZ honapján (www.mrsz.hu) a téma iránt érdeklődő hazai fogyasztók arról, mely márkákat tartják a legismertebbnek, a legnépszerűbbnek, vagyis melyek a legkedveltebb hazai márkák. Alig két hét alatt közel 26 ezer szavazat érkezett a hazai fogyasztóktól.
A szavazás eredménye szerint a legkedveltebb magyar márka a Friesland Hungária által gyártott Pöttyös Túró Rudi. Az első helyezésért járó oklevelet Ferencz Annamária marketing igazgató vette át. A második legkedveltebb hazai márka a Pick Téliszalámi, az oklevelet Borda Sándor marketingigazgató vette át a Pick Szeged Rt. képviseletében. Harmadik helyezést ért el a Nestlé Boci csoki. A május 24-i Média Hungary szakmai rendezvényen a díjat Pénzes Anna, a Universal McCann médiaigazgatója vette át.
A Pöttyös Túró Rudi a legkedveltebb magyar márka
Utolsó frissítés:
Lezárult a Magyar Reklámszövetség 2005. május 6-án meghirdetett, a legkedveltebb magyar márkák felderítését célzó szavazása. a 26 ezer voks legtöbbje a Pöttyös Rudira, a Pick Téliszalámira, s a Boci Csokira érkezett.