Az IKO New Media új, vezetékes telefonra alapozott az úgynevezett IVR (interactive voice response) technikák körébe tartozó vállalati promóciós megoldást mutatott be. Az első IVR projektre – amelyet a KIDZ.hu-val közösen dolgoznak ki és vezényelnek le – az Unilever adott megbízást. A „Rexona Önbizalom Akadémia" (RÖA) Görög Zita és Csisztu Zsuzsa közreműködésével jelenik meg a nyilvánosság előtt. Az új marketingtechnológiai megoldással nemcsak a fogyasztók tudhatnak meg többet egy termékről, hanem a vállalatok is vevőikről, miközben jelentősen csökkenthetik kutatási költségeiket.
A cégek a fogyasztók eléréséhez eddig az interaktív módszerek közül főleg az SMS-t választották, illetve ezen a csatornán keresztül próbáltak visszajelzéseket szerezni egy termékről vagy szolgáltatásról. Az IVR azonban nemcsak a vásárlást igazoló egyedi kódok, vonalkódok, blokkazonosítók beküldését teszi lehetővé (például egy nyereményjátékban), hanem a szolgáltatást igénybe vevő cégek minőségi, szöveges információt kaphatnak termékeikről és fogyasztóikról . Ráadásul az eddigi kutatási költségvetések töredékéért, olyan fogyasztók is elérhetők, akik különböző okokból idegenkedtek a mobilos válaszadástól. Egy tízezer fős kutatásnál például a vállalat több százezer forintot takaríthat meg pusztán azzal, hogy nem kell SMS-ben választ küldenie a fogyasztóknak.
A „Rexona Önbizalom Akadémia” esetében például egy vezetékes telefonszámon – ami persze mobilról is hívható – olyan fogyasztók is részt vehetnek a promócióban, akik eddig idegenkedtek az SMS alapú játékoktól, vagy nem volt mobiltelefonjuk. A promóció abból a szempontból szokványos, hogy egy női kozmetikai termék vonalkódjának számát kell beküldeni, azonban – többek között – a kódbeküldés mellett hangüzenetet is hagyni kell, amelyben egy „tipikus” döntéshelyzetet kell elmesélni a RÖA számára, ahol különösen fontos lett volna a telefonáló számára az önbizalom, de nem volt elég magabiztos. A promóció során a zsűri négy- négy nyertest választ ki az elmesélt történetek alapján, akik az akadémia Önkifejezés-Kapcsolatteremtés, valamint Stílus-Megjelenés kurzusain vehetnek részt.