A köztévé megduplázta közönségarányát ebben az időszakban: a 2005. májusi 8-9 százalékról ez a szám 2005. júniusban 16 százalékra emelkedett - írja a Világgazdaság. A „kamaszhíradóval” jelentkező délutáni 12+ is jól megy. A júniusban eddig sugárzott adások a megcélzott korcsoport 12,2 százalékát tudták a képernyő elé ültetni - tette hozzá a lap.
Igazi sikertörténet az Esti mese visszatérése is. Mióta megint van Tévémaci, az adott idősávban tv-t néző gyerekek közel ötöde ült az MTV képernyője elé - írja a lap.
Sikeres volt a Tévémaci visszatérése
Utolsó frissítés:
Több nézőt vonz a fiatal korosztályokból az MTV új, hétköznap délelőtti programja, mint a két kereskedelmi csatorna műsora. A TV2 és az RTL Klub egyperces átlagnézettsége, valamint közönségaránya 9 és 12 óra között alacsonyabb volt, mint az MTV-s műsoroké.