Az Európai Bizottság által támogatott, a július 8-i Bajai Halászléfőző Népünnepéllyel induló és október 23-án a Csabai Kolbászfesztivállal záruló információs kampány kilenc, nagy hagyományokkal rendelkező, több tízezres látogatottságú rendezvényhez csatlakozik az ország hét régiójában. Az elsősorban a fiatalokat és a vidéki lakosságot megszólító programsorozat célja a 455 milliós egységes belső piac nyújtotta lehetőségek és az európai polgári státusszal járó jogok megismertetése.
A kampány a MeH EU Kommunikációs őosztályának két civil szervezettel - a Pillar Alapítvánnyal és a Felvételi Információs Szolgálattal az Európai Bizottság Bővítési Főigazgatóságához közösen benyújtott és elnyert pályázata révén valósul meg. Az "EU: belül tágasabb" program olyan hagyományos, országos és regionális rendezvényekhez kapcsolódik, amelyeket a fiatalok (16-25 év közöttiek) és a vidéki lakosság nagy számban látogat.
Minden rendezvényen egy gömböt formázó EU-gömbsátorral várja az érdeklődőket, ahol az Európai Unióval kapcsolatos játékok, beszélgetések, előadások, telefonos és internetes tájékozódási lehetőségek zajlanak. A sátorban EURéka, a "robotlány" válaszol a kérdésekre. Az EU csillagot formázó asztaloknál szakértők beszélgetnek az érdeklődőkkel, a színpadi programok közötti szüneteket pedig híres európai művészfilmek vetítésével töltik meg.
A programsorozatot országos és regionális sajtóesemények és tájékoztató kampányok kísérik. A program népszerűsítését pedig a helyszínhez kapcsolódó ismert emberek is elősegítik.
(Forrás: www.mediainfo.hu)
"EU: belül tágasabb" kampány - győztest hirdetett a MEH
Utolsó frissítés:
A PeppeR 21 PR Ügynökség és a Zalaegerszegi Vásár Kft. konzorciuma nyerte a Miniszterelnöki Hivatal EU Kommunikációs Főosztálya által "EU: belül tágasabb" címmel kiírt országos EU-tájékoztató programsorozat PR és rendezvényszervezési feladataira kiírt közbeszerzési pályázatot - írja a Mediainfo.hu.