A londoni terrortámadásra reflektálva új sajtókampánnyal rukkolt elő a Ryanair a Daily Delegraph és az Independent újságokban - írja a mediaguardian.co.uk hírére hivatkozva a kreativ.hu.
A Ryanair reklámja © ryanair.com |
A hirdetésen a győzelem jelét mutató Winston Churchill látható, aki a képregényekből ismert buborékban üzen a londoniaknak.
A brit önszabályzó testülethez forduló panaszosok durvának találják a légitársaság sajtóhirdetését, szerintük érzéketlenség a tragédia után egy héttel ilyen kreatívanyaggal előrukkolni.
Bár a Ryanairhez nem érkezett bejelentés a hirdetéssel kapcsolatban, a társaságot meglepte a londoniak reakciója, és nem kért elnézést a kampányért.
Peter Sherrard, a légitársaság kommunikációs vezetője szerint a hirdetés egy érzékeny időben fontos üzenetet hordoz, ugyanis a brit turizmust nagyon rosszul érinti a nemrég történt terrortámadás, és a belföldi turizmus működéséhez ilyen erős üzenetre van szükség.