Gyorsan összeszedte magát az RTL Klub azok után, hogy a TV2 – mint legutóbbi összeállításunkból is kiderült – nézettségben rendre felülmúlta a vetélytárs kereskedelmi csatornát. Az AGB Hungary által az év 29. hetében mért nézettségi mutatókból kiderül: a legnépszerűbb műsorok a nyári szezon mozifilmjei, a Beverly Hills-i zsaru – ki tudja, hányadik – ismétlését például minden más programnál többen látták a héten, háromezer nézővel még a verhetetlen Bud Spencer-Terence Hill párost is felülmúlta.
Elmúlt hétfőn a legnézettebb napi műsor az Arnold Schwarzenegger főszereplésével forgatott évtizedes Ivan Reitman-film, az Ovizsaru volt, a teljes lakosságból 1,36 millióan látták az RTL Klubon. A konkurens csatornán pontban ugyanakkor futó Istenek fegyverzete 2. című hongkongi akciófilm 1,21 millió embert érdekelt. A Barátok közttel nem bírt a TV2-n leadott Mr. Bean-epizód, de a Jóban-rosszbant többen látták, mint vele egyidőben az RTL-es Fókuszt. Az MTV a Kékfénnyel vétette észre magát, legnézettebb köztévés napi programként 896 ezer nézője volt. kedden az RTL Klub Kalózjárata bizonyult a leginkább lebilicselő műsornak, 1,6 millióan látták a teljes lakosságból, a hasonló időben sugárzott TV2-film, a Fedőneve:Szfinx csupán 966 ezer embert érdekelt. Az Irigy Hónaljmirigy-show viszont felülmúlta az RTL-es Barátok köztöt, előbbit 1,35 millió, utóbbit 1,23 millió néző látta. Az MTV-n mindeközben 1,02 millió nézőt gyűjtött az Önök kérték című kívánságműsor.
Szerdán szokásosan Peter Falk vitte a prímet, a Columbo epizódját 1,51 millióan látták a teljes lakosság körében. A teljes képhez persze az is hozzátartozik, hogy a kereskedelmi szempontból fontosabbnak tartott 18-49 év közötti korosztály már az RTL-en futó Csinicsapat című amerikai filmet preferálta, ez ebben a csoportban a legnézettebb napi műsor lett 627 ezer nézővel. Az Jóban-rosszban és Aktív és ismét felülmúlta a Fókuszt és az Egy rém rendes családot, de még a TV2 Tényekét is többen látták, mint a vetélytárs hírműsorát. Csütörtökön újra Bud Spencer és Terence Hill mutatta meg erejét, s nem találtak legyőzőre: az RTL Klubon leadott Bűnvadászok 1,86 milliós nézőszámával a legnépszerűbb aznap mind a teljes lakosság, mind a 18-49-es korosztályban. Sokan nézték még a Barátok közt epizódját, amellyel nem tudott versenyezni a TV2 Bagi-Nacsa paródiashowja, előbbit 1,56 millióan, utóbbit 865 ezren látták.
A hétvége közeledtével, pénteken két RTL Klubos program, a Barátok közt és az Adam Sandler főszereplésével készült Vizesnyolcas című film voltak a legnézettebbek (1,57 millió, illetve 1,28 millió nézővel). Az MTV-n újonnan indult olasz tévésorozat, A misszionáriuslány a Híradó mellett a legnépszerűbb köztévés pénteki program volt, 740 ezren látták a teljes lakosságból. Szombaton ismét az RTL adta a legnézettebb műsort, A lakatlan sziget kalandorai című filmet másfél millióan látták, ezalatt a TV2-n Beethoven, a bernáthegyi próbált labdába harapni, s 1,19 millió nézőt gyűjtött. Ezt megelőzően azonban az RTL Klub A világ 7 csodája című „kaland-realityje” kevesebb nézőt érdekelt (823 ezret), mint ugyanabban az időben a TV2 Activityjét, amelyet 1,24 millióan láttak. Vasárnap már a TV2 sugározta a vonzóbb műsorokat, legalábbis erre enged következtetni, hogy a négy legnézettebb napi programot ez a csatorna adta. A legtöbben a Beverly Hills-i zsarut látták, amely 1,86 millió nézővel egyben az egész hét legnépszerűbbje volt. Sokan nézték még a Naplót (1,22 millióan), a Tényeket (1,21 millióan), s a Walker, a texasi kopót is (1,2 millióan). Az RTL Klub-on nagyjából ebben az időben sugárzott Űrcowboyok 924 ezer nézőt hozott. A köztévé legnézettebb műsora a Mi van, doki? című vígjáték (740 ezer néző), s A szólás szabadsága volt (668 ezer néző).
Az év 29. hetében a csatornák egy-egy műsorpercére eső átlagos nézettséget vizsgálva kiderül, hogy az RTL Klub a legnépszerűbb a teljes lakosság és a 18-49 éves felnőttek körében is (az emberek 27,5 illetve 30,4 százaléka választotta, szemben a TV2 25,6; 26,7 százalékával, az M1 13,6; 8,7 százalékával és a Viasat3 3,9; 4,8 százalékával). A kizárólag főműsoridős nézettséget vizsgálva az RTL Klub szintén mindkét korcsoportban vezető: a teljes lakosság 32,2 százaléka, a 18-49-esek 35,8 százaléka választja esténként a csatornát, míg a TV2-t 28,8; 30,3 százalékuk, az M1-et 13,9; 8,1 százalékuk, a Viasat3-at pedig 3,2; 4,0 százalékuk.