A magyar közönség a Nike reklámját tartotta a legjobbnak

Utolsó frissítés:

Szerző:

szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Az mfor.hu reklámmustrájának második negyedéves szavazásán a közönség a Nike néma reklámfilmjét kiáltotta ki abszolút győztesnek. A szavazatokból, illetve véleményekből kitűnik: a magyar tévénézők többsége szájbarágósnak tartja és unja a hazai televíziós hirdetések többségét.

Meglepő eredményt hozott a „Reklámmustra 2005” második negyedéves szavazása: az olvasók véleménye alapján a Nike Free futócipős spotja elnyerte mind a "Legeredetibb ötlet", mind a "Legprofibb kivitelezés", mind a "Leginkább szerethető reklám" kategória első helyét, így megszerezte a "2005. második negyedévének legjobb hazai reklámja" címet - áll az Mfor.hu közleményében.

A közel háromezer szavazó háromnegyede az amerikai óriáscég reklámjának alapötletét kiválónak vagy jónak találta, fele úgy nyilatkozott, hogy a kivitelezés is profi, kétharmadukat pedig érzelmileg is megérintette az alkotás.

A sportszergyártó óriást jókora távolságból követik a Pepsi Light, a Toyota Avensis és a Soproni Ászok-hirdetések. A Fanta Bamboocha-szpotja mindössze az utolsó előtti helyet kaparintotta meg. A legnagyobbat a Rauch Ice Tea reklámja bukott: a felpumpált mellek mutogatásával operáló hirdetés mindhárom kategóriában igen alacsony pontszámban részesült.

A szavazatok és a beküldött vélemények alapján valószínűsíthető, hogy a hazai tévénézők többsége belefáradt a harsány, szájbarágós, fogyasztót lenéző hirdetésekbe, és - a reklámszakmában közkeletű vélekedés ellenére - igenis nyitott az újdonságokra - vonja le a konzekvenciát az elemzés.