Több alkoholt és energiaitalt fogyasztanak a netezők
Ismét a Guardian Unlimited a legjobb online újság
Egy héttel azok után, hogy megnyerte az online "Oscart", a Guardian Unlimited a brit 2005 Newspaper Awards-on is diadalmaskodott a legjobb webes újság kategóriában.
Maratoni internetes játék okozta egy férfi halálát
Szívelégtelenségbe halt bele az a 28 éves, dél-koreai férfi, aki folyamatosan, 50 órán keresztül játszott háborús szimulációs játékot egy internetes kávézóban.
Interneten vásárolnak a brit gyerekek
Nagy-Britanniában az interneten vásárlóknak több mint a fele, pontosan 53 százaléka 7 és 16 év közötti gyermek.
Az eBay a legnépszerűbb online márkanév
Egy felmérés szerint az online aukciós oldal megítélése a legjobb a neten. A legrosszabb eredményt a McDonald's érte el.
Az online médiafogyasztók médiafogyasztási szokásai
A médiafogyasztó közönség szokásait vizsgáló felmérések egyik legérdekesebbike, hogy a kikérdezett alanyok milyen egyéb orgánumokat olvasnak, néznek, hallgatnak szívesen. Érdekes, mert kiderül belőle, hogy az internetet gyakran használóknak van-e kedvük egyáltalán bekapcsolni a tévét, s hajlandók-e pénzt adni nyomtatott napi- hetilapokra, amikor tartalmuk egy része rövid úton kikerül a hálóra. Elcsábulnak-e a netezők bármilyen férfimagazin láttán, amikor az ezen kiadványok legfőbb vonzerejét jelentő művészi fotókhoz hasonlók nagy számban, galériákba rendezve lelhetők fel a weben.
Megváltoztatják a felhasználói szokásokat a spyware programok
Az internetezők a rosszindulatú programoktól való félelmükben különféle szokásokat alakítanak ki, hogy megakadályozzák illetéktelen szoftverek feltelepülését a gépükre.
2007-re 80 százalékra nő a szélessávú kapcsolatok aránya
A T-Online, korábban Axelero Rt. előrejelzése szerint 2007-ben az internetező háztartások 80 százaléka szélessávon kapcsolódik a világhálóra.
Online hirdetésekkel duplázott a Yahoo!
A Yahoo! Inc. kereső és tartalomszolgáltató megduplázta negyedéves adózott eredményét - elsősorban a hirdetési bevételeinek a nagy növekedése révén. A szakértők szerint alapvető változás várható az internetes hirdetési piacon.