Kissé egyhangúvá kezd válni a televíziós műsorok nézettségét tükröző statisztikai tábla; az AGB Nielsen Médiakutató által az elmúlt héten rögzített adatok alapján az RTL Klub egyes programjainak népszerűségét hétköznap jóformán semmi sem veszélyezteti, bár egyre jobban szerepel a TV2 napi sorozata, a Jóban-rosszban, s heti vetélkedője, az Áll az alku is.
A teljes lakosság körében hétfőn mind a Berényi-saga, mind a Legyen Ön is milliomos beelőzte a Győzike főszereplésével készülő - azonos című – doku-soap sorozatot, előbbiek 2,11 millió és 2,04 millió nézőt gyűjtöttek, míg a Gáspár család 2,02 millió embert ültetett le a képernyők elé. Igaz ugyan, hogy Győzike a kereskedelmi szempontból fontosabb 18-49 év közötti korosztályban továbbra is arat, 994 ezer keresőképes néző látta a múlt hétfői epizódot. A Multimilliomos a TV2-n ehhez képest 1,16 millió nézőt gyűjtött, míg a Bagi-Nacsa páros Banánhéj című paródiashowját 1,02 millióan látták. A Jóban-rosszban némileg jobban szerepel, mint indulásakor. A hétköznaponként jelentkező sorozat egy-egy epizódját a héten átlagosan 1,25 millió néző látta, míg a vele egy időben adott RTL-es bulvármagazint, a Fókuszt 1,55 millióan figyelték. A TV2 szappanoperája így mára a csatorna egyik legversenyképesebb programja, amely a hét három napján is nézettebb volt a társaság többi műsoránál. Kedden az előző napihoz hasonlóan alakultak az erőviszonyok. A köztévé ezúttal az Életképek című tévésorozatot adta főműsoridőben, a Horváth Ádám által készített filmnek azonban nem sikerült az, ami hétfőn a Kékfénynek: előbbi csak 976 ezer nézőt gyűjtött, míg a bűnügyi magazin előző nap kicsivel túlszárnyalta a milliós nézettséget.
Szerdán Columbo szállt szembe Berényiékkel, a korosodó nyomozó azonban nem bírta az iramot az erőtől kicsattanó stúdiószínészekkel, őt 1,31 millióan látták a Barátok közt 2,06 millió nézőjéhez képest. A nézőket azonban csak Berényiék érdekelték igazán, az epizódot az RTL Klubon követő német akciófilm már alulmaradt a még javában nyomozó Columbóval szemben. A köztévé aznapi húzóműsora, a Juszt László vezette A TV ügyvédje ugyan a csatorna legnézettebb programja volt szerdán, mégis megállt 775 ezer nézőnél. Csütörtökön debütált a Vásott kölykök című „kikészítő show” a TV2-n, a sztárok és rendetlenkedő gyerekek szereplésével készülő műsor éppen csak átvitte a milliós nézőhatárt, az azonos időben sugárzott Barátok közt ennek több mint dupláját hozta. Az RTL Klub időben lecsapott az S.O.S. New Orleans – Olajpánik címre keresztelt katasztrófafilmre (Hírbehozó blogbejegyzése a filmről itt olvasható), de hogy mennyire járt jól gyorsaságával, az kétséges: a 711 ezer ember, akiket film érdekelt, éppen 1 millió 449 ezerrel kevesebb, mint ahányan ugyanezen a csatornán a percekkel korábban a Barátok közt epizódját végigizgulták.
Ami hétfőn Győzike, az pénteken a Lost – Eltűntek. A teljes lakosság körében ugyan Berényiék és Vágó István is az amerikai sorozat elé került, a kereskedelmi csatorna életében fontosabb szerepet játszó 18-49-esek között azonban a Lost volt a nap legjobbja: 887 ezer keresőképes felnőtt látta. Kezd azonban magához térni TV2-n a Gundel Takács Gábor vezette Áll az alku is: 1,59 millió nézően követték a vetélkedőt. Szombaton az általában remekül szereplő TV2-t vetélytársa kissé kiszorította, az első két legnézettebb műsor is az RTL-en futott (Fókusz plusz: 1,52 millió néző, Medicine man: 1,48 millió néző). Az Activity azonban megverte a Szeress most! című heti sorozatot, Szulák Andrea vetélkedőjét 1,44 millióan látták, szemben az RTL-en maradó 1,39 millióval. Vasárnap továbbra is töretlen a TV2 sikere, az aznap legnézettebb Irigy Hónaljmirigy-show Jackie Chan A jófiú című filmjét verte meg (1,95 millió néző, szemben a mozifilm 1,6 milliójával), a Napló pedig a Cobra 11 című akciósorozatot utasította maga mögé, méghozzá határozottan: 1,86 millióan látták a magazint, szemben a sorozat aktuális epizódját megtekintő 1,37 millió nézővel. A Tények is megverte az RTL Klub Híradóját, de még a Walker a texasi kopót is többen látták a TV2-n, mint a Medicopter 117 című légimentős sorozatot a konkurenciánál. A köztévén a Friderikusz – A szólás szabadsága volt a vasárnapi legnépszerűbb műsor, 766 ezren látták, míg Butaságom története című magyar vígjáték 678 ezer embert érdekelt.
Az év 39. hetében a csatornák egy-egy műsorpercére eső átlagos nézettséget vizsgálva kiderül, hogy az RTL Klub a legnépszerűbb a teljes lakosság és a 18-49 éves felnőttek körében is (az emberek 29,8 illetve 31,5 százaléka választotta, szemben a TV2 26,3 és 26,7 százalékával, az M1 12,1; 7,9 százalékával és a Viasat3 4,2; 5,5 százalékával). A kizárólag főműsoridős nézettséget vizsgálva az RTL Klub szintén mindkét korcsoportban vezető: a teljes lakosság 34,5 százaléka, a 18-49-esek 36,8 százaléka választja esténként a csatornát, míg a TV2-t 27,0; 27,8 százalékuk, az M1-et 13,4; 8,8 százalékuk, a Viasat3-at pedig 3,7; 4,9 százalékuk.