Egy két évvel ezelőtti számvevőszéki vizsgálat már szorgalmazta ezt a lépést, mivel "nem látta kimondottan törvényszerűnek" a konstrukciót, amelynek lényege, hogy a produkciót nem készpénzben, hanem a reklámidő értékesítésének átengedésével finanszírozza az MTV - mondta a név nélkül nyilatkozó.
A Nap-kelte szerződése a jövő év végén jár le, ám a menedzsment már ezt megelőzően szeretné módosítani a megállapodást, ám a felek között "távol vannak egymástól az álláspontok" - hangsúlyozta az elnökségi tag.
A közszolgálati televízió hatályban lévő reorganizációs terve szerint az MTV reklámidejét "nem értékesíti egyben, nem értékesíti csomagban, megszünteti azt a gyakorlatot, hogy az amúgy is extraprofittal gyártott műsorainak producerei még a műsoridejük alatti, illetve a műsorhoz köthető reklámidővel is rendelkeznek". A Nap-kelte az utolsó olyan produkció, amelyet még ilyen módon finanszíroz az MTV - fűzte hozzá.
A Nap-kelte szerződése a jövő év végén jár le, ám a menedzsment már ezt megelőzően szeretné módosítani a megállapodást, ám a felek között "távol vannak egymástól az álláspontok" - hangsúlyozta az elnökségi tag.
A közszolgálati televízió hatályban lévő reorganizációs terve szerint az MTV reklámidejét "nem értékesíti egyben, nem értékesíti csomagban, megszünteti azt a gyakorlatot, hogy az amúgy is extraprofittal gyártott műsorainak producerei még a műsoridejük alatti, illetve a műsorhoz köthető reklámidővel is rendelkeznek". A Nap-kelte az utolsó olyan produkció, amelyet még ilyen módon finanszíroz az MTV - fűzte hozzá.