Hosszú farok
A gazdaságban vagy a médiában is megfigyelhető „long tail” néven emlegetett jelenség lényege, hogy egy piac meghatározó részét néhány nagy szereplő uralja, a maradékon viszont nagyon sok szereplő osztozik. Változik-e a helyzet az új információ- és médiafogyasztási szokások terjedésével? Tovább.
A jövő már itt van, de látják-e ezt a médiavállalatok is?A média jövőjével foglalkozó szakértők egy része a „passzív” közönség részvételével, az „alulról” jövő tartalmak felhasználásával, több csatornában történő elosztásával, a média és a közönség intenzív párbeszédeként képzeli el a jövőt. A hagyományos média legtöbb szereplője még nincs felkészülve ezekre a változásokra. Tovább.
Blogterológia 1
A nemrég indult Blogter ingyenes blogszolgáltatás, ugyanakkor a legértékesebb blogok támogatásával, előtérbe állításával a hagyományos média alternatíváját kínálja. Ennek részleteiről beszél Doransky, a Blogter „főideológusa”. Tovább.
A lap, ami nincs
„Milyen típusú lap hiányzik a magyar sajtópiacról?” A Kreatív Online körkérdésére adott válaszokat a hozzászólók is alaposan kiegészítették. Tovább.