Breaking news
„A világnak azon a felén, ahol szerkesztő szerkesztő farkasa és a hírversenyt másodpercekben mérik, mára lényegében átalakult a brékingnyúz kezelésének módja. Korábban komoly stratégia döntések nyomán jelent meg egy-egy vezető hír az esti „híradóban”, a reggeli lapban, vagy a rádió hírmagazinjában. Ma az elsőbbséggel (pozíciójával, állásával) játszik az, aki nem publikálja azonnal, természetesen a weben, szenzációs híreit". Tovább
Mégkampányabb
„Sehogy sem tudom eldönteni, hogy most Gyurcsány napi 16.000 olvasót vonzó "amőbás blogja" reklámozza a Blogtert, vagy a nagy (de pontosan nem ismert) látogatottságú Blogter címlap propagálja-e Gyurcsány igazi blogját.” Tovább
Házi feladat jövendő riporterek részére
Gyakorlati útmutató ahhoz, hogyan készíthetünk egyszerűen, gyorsan politikailag elfogult „közszolgálati” műsorokat. Tovább.
Márkává váló hírek
„A Below the Fold blog szerzője szerint a külsőségektől megfosztott kiadványok egyetlen módon őrizhetik meg identitásukat: a tartalom révén. A média utolsó esélye a túlélésre az olyan erős tartalom előállítása, ami még az RSS értesítőben, minden „multimédiás fanfár” nélkül is képes hatni.” Tovább.