Médiablog, a héten

Utolsó frissítés:

Szerző:

szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Breaking news az interneten, Gyurcsány a Blogteren, elfogult rádiózás - többek között e témákat boncolgatta médiabloggerünk a múlt héten.

Breaking news

„A világnak azon a felén, ahol szerkesztő szerkesztő farkasa és a hírversenyt másodpercekben mérik, mára lényegében átalakult a brékingnyúz kezelésének módja. Korábban komoly stratégia döntések nyomán jelent meg egy-egy vezető hír az esti „híradóban”, a reggeli lapban, vagy a rádió hírmagazinjában. Ma az elsőbbséggel (pozíciójával, állásával) játszik az, aki nem publikálja azonnal, természetesen a weben, szenzációs híreit". Tovább

Mégkampányabb

„Sehogy sem tudom eldönteni, hogy most Gyurcsány napi 16.000 olvasót vonzó "amőbás blogja" reklámozza a Blogtert, vagy a nagy (de pontosan nem ismert) látogatottságú Blogter címlap propagálja-e Gyurcsány igazi blogját.” Tovább

Házi feladat jövendő riporterek részére

Gyakorlati útmutató ahhoz, hogyan készíthetünk egyszerűen, gyorsan politikailag elfogult „közszolgálati” műsorokat. Tovább.

Márkává váló hírek

A Below the Fold blog szerzője szerint a külsőségektől megfosztott kiadványok egyetlen módon őrizhetik meg identitásukat: a tartalom révén. A média utolsó esélye a túlélésre az olyan erős tartalom előállítása, ami még az RSS értesítőben, minden „multimédiás fanfár” nélkül is képes hatni.” Tovább.