Webdemagógia 2.0

Utolsó frissítés:

Szerző:

szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Mely témák foglalkoztatták médiabloggerunket a múlt héten? Válogatás.

Webdemagógia 2.0

A szépen gyarapodó „webkettes” cikkeknek két szélsőséges irányzata létezik. A lelkesedő típus beszámol a legújabb „bétabétája” megoldásról, amire az olvasók egy része zavarba jön, vagy már apatikus belenyugvással fogadja a híreket, hiszen régen elvesztette a fonalat. A leleplezős fajta lerántja a leplet az egész „webkettes humbugról”. Bővebben.

Lehet–e sörétes puskával hangyára vadászni?

Lehet, hogy a Nagyfőnök örül, ha a cége reklámja (lehetőleg flash) valamelyik vezető portál címlapján villog, de a kampánnyal foglalkozó marketinges látja csak (ha látja), milyen eredménnyel is jár ez a cécó. Gyakran megdöbbentően kevéssel. Bővebben.

Már a tévé sem kell

A napilapok vezetői mellett a legnagyobb tévétársaságok stratégái  is görcsölhetnek rajta, honnan is származik majd a bevétel a következő években. Miközben a Nagy Média szinte kizárólag csak a KK-t veszi célba, az érintettek számára az internet a Nr. 1. (A tévé a negyedik helyre szorult.) Bővebben.

Hiánycikk a kirúgott blogger

A kiinduló történet ugyan kissé soványka, ráadásul hónapokkal ezelőttről való (annak idején én is csak a gyengécske hazai bloghír-felhozatal miatt tartottam említésre méltónak), az Index most szép kis vegyes körettel tálalta. Bővebben.

drMáriás blogja

A blogba beleolvasva úgy tűnik, hogy a hirtelen felindulás oka a szerző új könyvének (Egy halott naplója)  megjelenése. Vagyis ez egy amolyan „promóciós  blog”, a „nyugati világban” megszokott, nálunk azonban még kevéssé honos műfaj. A blogon olvasható szövegek értékéből mindez persze semmit sem von le. Bővebben.