A sportklubok internetes kommunikációjának fő stratégiai eszköze a hivatalos honlap. A szurkoló - és egyéb érdeklődő - normál esetben a klub saját honlapját tekinti elsőszámú hírforrásnak. Az alapfunkciók - hírek, információk szöveges közlése - az évek során kibővültek egyéb kapcsolt szolgáltató funkciókkal is. Ilyen lehet például egy online shop, közösségépítés vagy multimédiatár beépítése az igényesebb kiszolgálás érdekében. Ezek ma már kötelezően elvárt követelmények egy XXI. századi futballklub hivatalos honlapjával szemben. Mivel azonban Magyarországon vagyunk sejthető, hogy ez mégsem annyira evidens, és a 16 csapat jó része igencsak le van maradva ezen a területen (is). A labdabiztos.blog.hu első cikke a Bp. Honvéd, a Ferencváros, az MTK és az Újpest hivatalos weboldalait mutatja be és elemzi.
A magyar fociklubok és az internet
Utolsó frissítés:
Ezzel a címmel indított sorozatot a labdabiztos.blog.hu, górcső alá véve a magyar NB I-es klubok internetes honlapjait. Mint a magyar foci sok mindenben, itt is hiányosságokban szenved.