A Ford jövőre kiszáll mindenféle autósportból, és eladja tuningcégét, a Jaguar, a Jordan és a Minardi motorjait gyártó Cosworth-t is. A Jaguar megszűnik, a Jordan, mivel nincs 2005-re szerződése a Cosworth-szel, a csőd szélére kerül, míg a Minardinak megállapodása van a következő idényre is, így szinte biztosan a Forma-1-ben marad.
Távozásukkal viszont a Jordan és a Minardi jövője is kérdésessé válik, hiszen mindkét gárda Cosworth-erőforrást használ. Jóval kedvezőbb helyzetben van a Minardi, mert a Fordot 2005-re is érvényes motorszállítói szerződés köti a kiscsapathoz, a Jordannek viszont nincs megállapodása, így végképp a csőd szélére kerül.
Mind Paul Stoddart, a Minardi tulajdonosa, mind a Ford vezetői úgy vélekednek, kettejük ügyét "megoldják valahogy", és jövőre is ellátják erőforrásokkal az olasz-ausztrál alakulatot. Mivel a Minardi idén a tavaly előtti Cosworth-motorokat használja, 2005-re sem igényel majd sokkal jobb alkatrészeket.
Ha a Jaguar mellett a Jordan is távozik, az már az egész Forma-1-re hatással lesz, hiszen néggyel kevesebb autó lesz a rajtrácson. (index)
Távozásukkal viszont a Jordan és a Minardi jövője is kérdésessé válik, hiszen mindkét gárda Cosworth-erőforrást használ. Jóval kedvezőbb helyzetben van a Minardi, mert a Fordot 2005-re is érvényes motorszállítói szerződés köti a kiscsapathoz, a Jordannek viszont nincs megállapodása, így végképp a csőd szélére kerül.
Mind Paul Stoddart, a Minardi tulajdonosa, mind a Ford vezetői úgy vélekednek, kettejük ügyét "megoldják valahogy", és jövőre is ellátják erőforrásokkal az olasz-ausztrál alakulatot. Mivel a Minardi idén a tavaly előtti Cosworth-motorokat használja, 2005-re sem igényel majd sokkal jobb alkatrészeket.
Ha a Jaguar mellett a Jordan is távozik, az már az egész Forma-1-re hatással lesz, hiszen néggyel kevesebb autó lesz a rajtrácson. (index)