DONDA lesz a neve a cégnek, amivel a nagymellényű repper nagyra törni látszik. 22 különböző divíziót szán neki ugyanis, építészettől a grafikai dizájnig, filmrendezéstől a közösségi médiáig, táplálkozási szakértőktől a kiadókig - írja a Hypebeast. Kanye azt is ecsetelte a Twitteren, hogy a célja segíteni leegyszerűsíteni és esztétikailag felfejleszteni mindent, amit látunk, hallunk és érzünk.
Saját ruhakollekciókra is lehet tőle számítani, amit a lemezeiből befolyó pénzből fedez - a nagy port kavart botrányokról ismert előadó divat iránti érzékenysége köztudott a zenevilágban, és bele is öli a pénzét, gondolkodás nélkül. De ahogy ő maga is nyilatkozta, ehhez nem vesz igénybe külső segítséget a divatszakmából: "magam gründoltam az első fashion show-mat, abból a pénzből, ami a turnézásokból jött össze, csak azért, hogy hódolhassak a szenvedélyemnek. Ezen már nyolc éve dolgozom."
De az excentrikus szupesztár még itt sem áll meg. Azt is kijelentette, hogy teljesen átformálná az amerikai oktatási rendszert, ami szerinte úgy lett felépítve, hogy "az embereket gyári munkásokká alakítsa", és amúgy is sok elcseszett rendszer van a nevelésügytől a gazdaságig, és ezeken változtatni kell.
Ambíciózus tervek, várjuk a folytatást.