Hogy a Threadless dizájnpólói mekkora népszerűségnek örvendenek a magyarok körében, azt sosem tudhattuk, mindössze annyit, hogy - főként geek és party animal beállítottságú - barátaink már rendeltek online butikjukból. Az már egy fokkal többet jelzett, hogy a Threadless Magyarország Facebook oldalnak egy hónap alatt 600-nál is több rajongója lett. Egyenesen a központig mentünk, hogy rákérdezzünk, mit keresnek országunkban. Persze udvariasan.
A nemzetközi marketingért felelős Josh Nickell elárulta: a nagyobb európai országokban már eddig is találkozhattak velük a Facebookon, de ki akartak próbálni néhány kevéssé ismert nyelvű, kisebb országot is, így Törökországot, Görögországot és Magyarországot.
Kihangsúlyozta még az Amerikában már nagyon magas fordulatszámon pörgő kreatitivás-alapú pólóboltról, hogy globálisan gondolkodnak - nem is tehetnének másként, hiszen dizájner közösségük (aminek, tegyük hozzá, akárki a tagja lehet) és megrendelőik több mint fele a tengerentúlról származik, ami 1,7 millió embert jelent.
Rákérdeztünk arra is, Magyarország mekkora szeletet képvisel a tortából. Pontos piaci számokat nem kaptunk ugyan, de Josh annyit elárult, hogy a 30-35 legfontosabb piac közé tartozunk (sajnos nem tudjuk, mennyi van összesen).
Kaptunk viszont konkrétumot arra vonatkozóan, mely pólókat preferálták a magyar megrendelők az elmúlt héten. Ezekkel zárjuk posztunkat.