A Springfield a The Woolmark Company-val együttműködésben elindította új, kötött holmikat tartalmazó kollekcióját. Ezek a gyapjúpulóverek a téli időszak alapdarabjai lesznek, a Woolmark emblémája pedig az egyik legelismertebb minőségi szimbólum.
A Springfield és a Woolmark azonban szeretné megismertetni az emberekkel a gyapjú ausztráliai eredetét, és a gyapjúkészítés igazi sztárját a merinói juhot, valamint a gyapjú mint természetes anyag előnyeit is. Emellett szeretnének valódi élményt is nyújtani a vállalkozó kedvű gyapjúrajongók számára. Ehhez csak fel kell keresni a kampány Európa kilenc országából elérhető oldalát, és nevet kell adni egy kedves báránynak.
A verseny november 24-én kezdődött és december 31-ig tart. A résztvevők a itt választhatnak egy merinói bárányt, „örökbe fogadhatják” és nevet adhatnak neki. Az a három versenyző pedig, akik a legfrappánsabb nevet adják a bárányoknak, partnerükkel elutazhatnak Ausztráliába, és részt vehetnek 2012 áprilisában a Sydney Royal Húsvéti Fesztiválon. Ez az esemény 900 000 vendéget csábít évente, és bemutatja az ország kultúráját, örökségét és kiválóságait.
Az egyhetes kaland során a nyertesek közelebbről is megismerhetik a birkanyírás szertartását és a gyapjúkészítést, illetve ellátogathatnak az egyik legismertebb merinói juhfarmra is, egy látványos, Kék-hegységen át vezető úton keresztül, mindezt a The Woolmark Company jóvoltából.