A Malév új üzletpolitikája szerint mostantól a teljes, bruttó árat kommunikálja, amely egy oda-vissza útra szóló jegyárat, illetékeket, egyéb díjakat és online foglalású e-ticket esetében a jegykezelési költséget, vagyis minden tételt tartalmaz!
A Malév úgy alakítja bruttó árkommunikációját, hogy az megfeleljen az Európai Unió által várhatóan jövő év elején hatályosuló szabályozásnak. A nyugat-európai célállomásokon a légitársaság már évek óta, a helyi piaci és kommunikációs elvárásokhoz igazodva a bruttó árat kommunikálja hirdetéseiben.
A Malév mostantól már a hirdetéseiben is a bruttó árakat közli, így például a most induló "Tényleg ennyi!" című kampányában, melynek során hét európai városba - Róma, Velence, Koppenhága, Milánó, Párizs, Athén, Amszterdam - kínál repülőjegyeket, a legolcsóbbat például Rómába.
Kapcsolódó hírek:
Sícharter Torinoba