Doktor Plusz

Utolsó frissítés:

Tetszett a cikk?

A LAP PROFILJAA Doktor Plusz az orvosok (és családtagjaik) részére színvonalas kikapcsolódást nyújtó magazin, amely a...


A LAP PROFILJA

A Doktor Plusz az orvosok (és családtagjaik) részére színvonalas kikapcsolódást nyújtó magazin, amely a szabadidő minőségi, aktív eltöltését segítő írásokat tartalmaz, és igényes szakmai továbbképzést is biztosít. A szakmai információra való fokozott igényt a lap jól strukturált formában elégíti ki.


A CÉLCSOPORT

Biztos egzisztenciájú, stabil és kiemelkedő jövedelmű, közvetlen és tágabb környezetükben véleményformáló, vezető beosztású szakorvosok, akik már hozzászoktak az életet befolyásoló azonnali döntésekhez. Olyan szakemberek, akiknek az intenzív szellemi munkájuk mellett a szakmai képzésen és a tudománnyal való lépéstartáson túl szükségük van igényes kikapcsolódásra is. Nyugalomra, hogy fontos magánéleti kérdésekben együtt dönthessenek a családdal programokról, utazásról, vásárlásról.


MIT KÍNÁL A DOKTOR PLUSZ A HÍRDETŐKNEK?

■ Meghatározó döntési pozícióban lévő, jól definiált célcsoport,
igen magas vásárlói potenciállal.
■ Dinamikus, kiemelt vásárlóerő, amely szolgáltatás és termékvásárlásról
dönt.
■ Önmaguk, munkájuk és környezetük iránt igényes, véleményformáló
olvasók.
■ A lap a szakmai információkat, tömören, érthetően közli.
■ Felkelti az érdeklődést, a szabadidős
tevékenység és a megvásárolható
termékek iránt.
■ A nyomtatási minőség garantálja a hirdetések színvonalas
megjelenését.
■ Hatékony, pontos promóció.
■ Kiemelkedő minőségű magazin az orvostársadalomnak.
■ A magazinhoz csomagolható promóciós eszközök biztosan
eljutnak a célcsoporthoz.