![](https://img.hvg.hu/Img/d687bb3a-509a-49ca-b43e-cbc038e76e5b/6e034859-b3dd-424d-a93d-0248e5a09b8c.jpg)
Okos megoldást eszelt ki az MTV Hungary a rajongótáborának bővítésére. Már régóta aranyáron mérik a like-okat, azaz a rajongói oldalakhoz csatlakozást a Facebookon.
A magyar zenecsatorna ezt okosan úgy oldotta meg, hogy fiatal divattervezőket vont be a nyereményjátékába, amivel közelebb hozza rajongóit. A Social MTV egy olyan alkalmazás, amely engedélyezést követően lehetővé teszi, hogy becsekkolj a csatornán aktuálisan sugárzott műsorba.
A becsekkolást követően természetesen haverjaidat is meghívhatod, amiért növeled az esélyeidet a divattervezők munkáinak megnyerésére.
A kezdeményezés mindkét oldalról jövedelmező, hiszen a fiatal divattervezők ingyen reklámhoz, az oldal statisztikához és rajongókhoz, a résztvevők pedig értékes és egyedi ruhadarabokhoz juthatnak.
Forrás: socialtimes.hu