A BDO Magyarország szerdán közölte felmérésük eredményét. Eszerint a vidéki szállodákban a weben át regisztrált vendégéjszakák száma az elmúlt három évben folyamatosan nőtt, és miközben az összes vendégéjszaka szám 2009-ben jelentősen visszaesett, az online foglalások területén a növekedés töretlen maradt.
A felmérés alapján a cégek megállapították, hogy a saját szállodai honlapok napi átlagos látogatószámai együtt nőttek a kategóriákkal: 3 csillagosoknál naponta 101 fő, a 4 csillagosoknál naponta 428 fő, míg az 5 csillagos szegmensben naponta 875 fő volt ez az érték. A szakemberek szerint mindez annak köszönhető, hogy minél magasabb színvonalú egy szálloda, annál hamarabb ismeri fel az online szegmens jelentőségét, a saját weboldal kiemelt szerepét.
A felmérés alapján egyébként a legfontosabb közvetítő az összesített sorrendben a booking.com lett, míg a második a szallas.hu.