Sokféle figyelemfelkeltő, sokkoló reklámfilm keszült már az Aids betegség megelőzésére. A svéd Ester ügynökség viszont csavart egyet a koncepción: szexszokás felmérő applikációval rukkolt elő. Először 50 ezer QR kóddal ellátott óvszert osztottak szét. A kód beolvasásával letöltődött a program, aminek használatához már csak három dologra volt szükség: egy partnerre, egy ágyra és egy óvszerre.
A programot az aktus előtt kellett működésbe hozni az ágyunkra rakva. A program két dolgot figyelt: időtartamot és hangerő decibelt. Miután leállítottuk a programot egy rövid tesztet kitöltve nyilatkozhattunk többek közt arról, hogy milyen volt a gumióvszerrel való szeretkezés. Ezután az adatokat a rendszerre feltöltve kielemezték, és kategóriákra osztották.
Ezeket a kategórianeveket posztereken szórták szét városszerte.
Az eredmény meggyőző lett, ugyanis a tesztet kitöltők nagyrésze pozitívan nyilatkozott az óvszerben folytatott aktusról.
Forrás: socialtimes.hu