A szervezet közleménye szerint a következő idényben egy versenyző csak nyolc motort használhat el a viadalok hétvégéin, a csapatok pedig további négyet a teszteken. Ez azt jelenti, hogy egy esztendőben legfeljebb húsz motort lehet elhasználni. A következő esztendőben az istállók az idény közben már nem tesztelhetnek, erre csak a verseny hétvégeken kerülhet sor.
A FIA reméli, hogy 2009-ben a gyári csapatok minimálisan harminc, míg a független istállók ennél jóval több, megközelítőleg ötven százalékos költségcsökkentéssel számolhatnak. A nemzetközi szövetség változtatni szeretne a szombati időmérők lebonyolításán is, erről azonban egy későbbi időpontban döntenek.
Drasztikus költségcsökkentés a Froma-1-ben
Utolsó frissítés:
A Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA) drasztikus csökkentésre kötelezi a következő szezonban a Forma-1-es világbajnoki sorozatban induló istállókat.