szerző:
MTI
Tetszett a cikk?

Egy nonprofit katari alapítvány öt évre 150 millió eurót fizet azért, hogy logója a következő szezontól felkerüljön a Barcelona labdarúgócsapatának mezére az UNICEF emblémája mellé.

A katalán klub idényenként 30 milliót kap attól az alapítványtól, amelynek székhelye a 2022-es világbajnokságnak otthon adó ázsiai országban található. A 111 éves Barcelona történetében ez az első eset, hogy pénzt kap mezreklámért, ugyanis az ENSZ Gyermekalapja - amelynek logója 2006 óta díszeleg a mezen -, nem fizet ezért. A Barcelona keresi annak a lehetőségét, hogy a két reklámot "összekombinálja", ám ha ez nem sikerül, akkor az UNICEF felirata lesz az uralkodó.

AP
HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!

hvg.hu Sport

Ki kivel kerülhet össze a Bajnokok Ligájában?

Az UEFA Bajnokok Ligája nyolcaddöntőinek párosítását december 17-én sorsolják ki Nyonban. A tizenhatos mezőnyben szerepel hét korábbi győztes, illetve három olyan csapat, aki még újonc a kieséses szakaszban.

hvg.hu Sport

Kiütéses Barca-győzelem az El Clásicón

Az FC Barcelona nyerte a 2010/2011-es szezon első El Clásicóját, miután egy meglepően sima, de a végére egyre inkább eldurvuló meccsen 5-0-ra legyőzte a José Mourinho vezette Real Madridot a Camp Nouban.