Ha éppen azon aggódunk, hogy vajon a cunami elviszi a házunkat, autónak esetleg szeretteinket – nos, ilyenkor valószínűleg magasról teszünk rá, hogy a KFC (Kentucky Fried Chicken) milyen menüvel rukkolt éppen elő. A KFC marketing „zsenijei” (az idézőjel nem véletlen) ezt valószínáleg másképpen gondolják. A másképpen gondolkodás oka az lehet, hogy ők kényelmes, üvegfalú irodákban üldögélve tervezgetik a „PR-dumákat” és cunamit és földrengést eddig csak a híradóban láttak.
Ellenkező esetben tudnák, hogy a szökőár és hasonló természeti katasztrófák nem igazán vicces dolgok, ráadásul nehezen köthetők össze (pozítív értelemben) a gyorséttermekkel és a finom sült csirkével. A thaiföldi Facebookozók múlt csütörtökön, a cunami riasztás alatt (szerencsére ezúttal nem lett komolyabb katasztrófa) érdekes üzenetet kaptak. Szó szerint ezt: "Let's hurry home and follow the earthquake news. And don't forget to order your favorite KFC menu." Azaz: „Siess haza és kövesd a híreket a földrengéssel kapcsolatban. Ja, és ne feledd megrendelni kedvenc KFC menüdet…” Az üzenet miatt a KFC most éppen bocsánatot kér az érintett fogyasztóktól. [DailyMail]