A Vito/Viano, valamint a Sprinter modellek előreláthatólag 2005 végén gördülnek le a Fucsien tartományban megépülő üzem gyártósorairól. A kínai kormány már beleegyezését adta a közös vállalat létesítésére egy kínai partnerrel. Az üzem tervezett gyártókapacitása évi 40 ezer gépjármű. A beruházás - a DaimlerChrysler számításai szerint - 200 millió euróba kerül.
Kínában 2006-ban már évi 300 ezer kis teherautó iránt lesz kereslet a német-amerikai konszern becslése szerint. Jelenleg 240 ezerre tehető az éves piaci forgalom. Az európai gyártók közül eleddig csak a Volkswagen gyártott furgonokat Kínában, mégpedig a T4 Transporter előző modelljét. A piacot ettől eltekintve helyi gyártók osztják fel egymás között. (MTI)
Kínában 2006-ban már évi 300 ezer kis teherautó iránt lesz kereslet a német-amerikai konszern becslése szerint. Jelenleg 240 ezerre tehető az éves piaci forgalom. Az európai gyártók közül eleddig csak a Volkswagen gyártott furgonokat Kínában, mégpedig a T4 Transporter előző modelljét. A piacot ettől eltekintve helyi gyártók osztják fel egymás között. (MTI)