Mint ismert, 2000. július 25-én, nem sokkal a Charles-de-Gaulle párizsi repülőtérről való felszállás után, a Concorde kigyulladt, majd a fáklyaként égő gép egy Párizs melletti szállodára zuhant. A szerencsétlenségben összesen 113-an haltak meg, közöttük 96, a fedélzeten tartózkodó német turista.
A vizsgálat már akkor megállapította, hogy a Concorde katasztrófáját egy, a kifutópályán fekvő fémtárgy okozta. A Concorde áthajtott a tárgyon, egyik kereke defektet kapott, a szétrobbanó gumi pedig felsértette a kerozintank oldalfalát. A kiömlő kerozin azonnal belobbant, s lángba borította a gépet.
Négy és fél évvel a katasztrófa után a francia igazságszolgáltatás úgy ítélte meg, hogy elég bizonyíték gyűlt össze a Continental ellen. A gyanú szerint a fémtárgy az amerikai társaság egyik gépéről esett le, amely a Concorde előtt szállt fel ugyanarról a kifutópályáról. A Der Spiegel német magazin online kiadásának értesülései szerint az ügyben eljáró francia vizsgálóbíró gondatlanságból elkövetett emberöléssel kívánja a Continentalt vádolni.
Az amerikai légitársaság ügyvédei visszautasították a gyanúsítást; mint közölték: „a vádak teljesen alaptalanok, a Continentalnak nem volt köze a balesethez.