Az MT Rt. közölte: az idén 39. alkalommal megrendezett Internationale Tourismus-Börse-n (ITB) 181 ország 10409 kiállítója, valamint hétezer újságíró vett részt. A magyar standon a német piac szempontjából legfontosabb turisztikai régiók mellett 19 turisztikai vállalkozás mutatta be kínálatát. A herendi porcelánbemutató, a borkóstoltatás és a hagyományos húsvéti hímes tojás festés mellett nagy sikerrel debütált a kürtőskalács kínálás is. A standra látogatókat magyar cigányzene szórakoztatta.
A vásár ideje alatt, március 11. és 15. között az idén második alkalommal rendezte meg a német képviselet az úgynevezett Fach Forum-ot, amelynek keretében egyebek mellett az egészségbiztosítás rendszeréről, a "fogorvos-turizmusról", valamint az Európa Kulturális Fővárosa díjra pályázó magyar városokról tartottak előadásokat a német szakma és sajtó képviselőinek.
A Polaris Filmstúdió által tavaly tavasszal készített filmnek nem ez az első elismerése; ősszel a Splitben rendezett Nemzetközi Turisztikai Filmfesztivál különdíját hozta el.
Magyar reklámfilm nyert második díjat Berlinben
Utolsó frissítés:
Második helyezést ért el a Magyar Turizmus Rt. (MT Rt.) Hungary Smiles című Magyarországot bemutató, 7 perces promóciós filmje a berlini turisztikai vásáron a Das Goldene Stadttor elnevezésű nemzetközi turisztikai reklámfilmversenyen.