A Logo névre keresztelt televízió a 25 és 49 év közötti homoszexuális és biszexuális nézőket célozza meg, akiknek - a beharangozó reklámkampány szerint – „most először áll rendelkezésükre egy tévécsatorna, amely önnön valóságukban mutatja meg őket”.
Az új csatorna egyelőre húsz nagyvárosban, köztük New Yorkban, Los Angelesben és San Franciscóban lesz fogható, mégpedig tízmillió, a digitális kábelhálózatba becsatolt háztartásban.
Az Egyesült Államokban már működik két melegcsatorna: a Here!TV és a Q Television nevű adók, ezek azonban nem sugároznak reklámokat és külön fizetni kell értük. Mivel a Logo a kábeltelevíziós alapszolgáltatás része lesz, ez lehetővé teszi a potenciális nézőközönség növelését, ám egyúttal bizonyos korlátokat szab a műsorok szexuális tartalmának.
A csatorna egyelőre mintegy kétszáz film vetítési jogával rendelkezik és a témába vágó dokumentumfilmeket is sugároz majd.
Szakértők becslése szerint az Egyesült Államokban élő mintegy 15 millió homoszexuális felnőtt 485 milliárd dolláros vásárlóerővel rendelkezik. A melegeknek szánt műsorok jövőjére nézve kulcsfontosságú a reklámbevételek alakulása, különösen a szponzorok elijesztésétől rettegő kábeltelevíziós hálózatok esetében.