"Megelőzi a másnaposságot, segítségével gyorsabban felszívódik az étel, az ital és az alkohol" – olvasható a 4,95 eurós (mintegy 1250 forint) áron forgalmazott 3 centiliteres flakonokon.
A minisztériumi rendelet utal arra, hogy a terméket úgy mutatták be a közönségnek, mint ami alkalmas a szervezet alkoholszintjének csökkentésére. A mértékletes alkoholfogyasztás és a biztonságos közlekedés elveivel ellentétes a Security Feel Better üzenete, ugyanis hamis biztonságérzetet ad, és vezetés előtti alkoholfogyasztásra buzdít – mutatott rá az Élelemvédelmi Egészségügyi Szervezet.
A szupermarketekben és interneten is árusított készítmény nagy feltűnést és érdeklődést váltott ki országszerte, de felhívta magára az addiktológusok figyelmét is. "Amennyiben az ital valóban rendelkezne olyan összetevőkkel, amelyek csökkentik az ittasság szintjét, akkor azokat az összetevőket nem a kereskedelemben, hanem az egészségügyben kellene gyógyszerként alkalmazni azoknál, akik alkoholmérgezést kaptak" – vélekedett Alain Rigaud, az Országos Alkohológiai és Addiktológiai Egyesület orvosa.