A felmérést a Videojug nevű internetes honlap készítette, amely azzal foglalkozik, hogy a hétköznapi problémák megoldásáról kínál videofilmeket. Az, hogy a "jobban keresni" az első számú cél, keveseket lepett meg, az viszont, hogy a vízvezeték-szerelési képességek javításának szándéka megelőzi a fogyási ambíciót (5. hely), a pihenést (9. hely), az éneklést (11. hely) vagy az új barátok megismerésének vágyát (16. hely), már szokatlanabb.
Feltehetően az magyarázza egyes témák viszonylag szerény helyét, hogy a britek úgy érzik, amúgy is elég jó teljesítményt nyújtanak például az egészséges táplálkozásban (23. hely), a kenyérsütésben (31. hely), a kellemetlen szagok megszüntetésében (39. hely) vagy éppen, tengeri nemzetről lévén szó, a csomókötésben (47. hely) – kommentálta az eredményt az AFP.