Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
A luxusmárkák a magyar és a közép-európai piacon kevésbé aktívak, mint a válság előtt voltak, a jobb növekedési kilátású, fejlődő piacokat keresik, a legfontosabb célterületük Kína – derül ki a CB Richard Ellis (CBRE) ingatlan-tanácsadó kutatásából.
A luxuscikk kereskedelem jelenleg a legaktívabb kiskereskedelmi szektor. Az idei év első felében világszerte az új üzlethelyiségek 23 százalékát a luxusmárkák bérelték. A világszerte érezhető gazdasági lassulás ellenére a luxusmárkák forgalmazása egyre inkább globalizált, a luxuscikk-kereskedők átlagosan a világ 25 országának 50 nagyvárosában tevékenykednek.
A luxusmárkák 91 százaléka képviselteti magát Hongkongban, London 87 százalékkal áll a második helyen. A harmadik helyezett a vizsgálat során Dubai lett, itt a luxusmárkák 85 százaléka van jelen. A kutatás legfontosabb eredménye az volt, hogy valamennyi márka Kínába törekszik, potenciálisan ez a legnagyobb piac.
Más sorrend alakul ki akkor, ha a luxusmárkák jelenléte mellett a luxuscikk kiskereskedők jelenlétét is figyelembe veszi az elemző. A kettőt egybe számítva már London lett az első, Dubai a második, Párizs a harmadik, míg New York a negyedik helyezett.
A közlemény szerint a jobb növekedési kilátások miatt a luxuscikk-kereskedők inkább a fejlődő országokra fókuszálnak az Európai Unió helyett. A budapesti kiskereskedelmi piacra sem léptek be új, nagy nevek, a luxusmárkák sokkal kevésbé aktívak a fővárosban, mint a válság előtt voltak.
A CBRE kutatása a világ 69 országában a 294 legnagyobb kiskereskedelmi hálózatot, illetve az iparág globalizáltságát vizsgálta nemzeti és városi szinten.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Óriási vita tört ki Lengyelországban néhány igazából jelentéktelen uniós támogatási tétel miatt.
Bige Dávid azt mondta, havi tízezer forinttal támogatja a pártot
Szeptember 20-ra nagy találkozót hirdetett a Digitális Polgári Köröknek.