Szexi, és a profitot is növeli, de hogyan kapcsolódhat egy kisebb cég ehhez a trendhez?
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések az üzleti stratégiába építéséhez.
Totális médiatámadást folytat a jobboldal Simicska Lajos birodalma ellen, amelynek újabb fejezeteként rövidesen egy rádióval próbálják meg elcsábítani a hallgatókat – írta a Világgazdaság.
Tovább épül a jobboldali médiabirodalom, rövidesen megszólal a budapesti 105,9 MHz rádiós frekvencián a Karc FM – közölte a VG.
A lap felidézte, hogy az új rádió főszerkesztője Gajdics Ottó, aki egy évvel ezelőtt fordított hátat a Simicska Lajos érdekeltségébe tartozó Lánchíd Rádiónak – ahol szintén főszerkesztő volt –, amikor Simicska kikelt Orbán Viktor miniszterelnök ellen.
Ekkor állt fel a szintén Simicska médiabirodalmához tartozó Magyar Nemzet főszerkesztője, Liszkay Gábor is, aki röviddel később a Századvégtől megvásárolta a Napi Gazdaságot, ahová Gajdics is megérkezett. Ekkorra már meghirdették a 105,9-es frekvenciát, amelyet egy érdi vállalkozás, a Hang-Adás Kft. nyert el, a projektcím NG 105,9 volt.
Szakmai körök szerint az elnevezés a Napi Gazdaságra utalt, amit a gazdasági tartalmúra tervezett program is alátámasztott. Időközben a Napi Gazdaság tulajdonost cserélt, majd a lap megszűnt, és a Magyar Idők lépett a helyébe. A 105,9-es frekvencia pedig kikötött a Magyar Idők érdekszférájában, amelynek ekkorra már teljesen elmérgesedett a viszonya Simicskával, ezért jól jött egy rádió a Lánchíd Rádió konkurenseként.
Időközben pedig az NG 105,9-es rádió nevének a megváltoztatását kezdeményezték Karc FM-re. Feltehetően ezzel is arra akartak utalni, hogy immár nem a gazdasági tartalom áll a majdani rádió fókuszában, hanem sokkal inkább Lánchíd rádiós megszólalásban gondolkodhatnak Gajdicsék – tette hozzá a beszámoló.
A Karc FM egyébként már hetek óta készül az indulásra. A vs.hu január elején azt írta, az új rádió szerkesztősége a Lurdy Házban működik majd, és akkor már javában keresték a munkatársakat, többek között a Simicskához tartozó Lánchíd Rádiótól próbálva őket a magasabb fizetés ígéretével átcsábítani.
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések az üzleti stratégiába építéséhez.
Összefoglaló az aktív pályázatok legfontosabb feltételeiről: kik pályázhatnak, mekkora összeget lehet igényelni, mire fordítható az elnyert támogatás.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Milyen jogi megfelelési követelményekre kell figyelnie a vállalkozásoknak, ha MI-alapú eszközöket használnak a munkaügyi területeken?
Az Alzheimer-kór sokkal több nőt érint, mint férfit. Ennek oka nem az, hogy a nők tovább élnek, hanem a hormonháztartásuk sajátossága. Megfelelő életmóddal azonban a kognitív képességek hanyatlása megelőzhető – állítja új könyvében Lisa Mosconi agykutató.
Valószínűleg felkasztotta magát.