szerző:
hvg.hu

Nagyon nem stimmeltek a cikk állításai, a számok különösen, de ezt nem verik nagydobra.

Hosszú helyreigazítást közölt az Origo egy augusztusi cikkükkel kapcsolatban, amelyet a letartóztatott szocialista, Czeglédy Csaba ügyéről írtak. Az egyik érdekesség, hogy bár a cikk az Itthon rovatban jelent meg, a kultban igazították helyre, a szöveg jelenleg az "Egyéb" dobozban szerepel, az oldal végefelé.

Pedig érdekes dolgok derülnek ki, a legjobb rész ez:

"Valótlanul állítottuk, hogy a károsultak száma meghaladja az ezer főt, a követelésük mértéke pedig megközelíti a százmillió forintot.

Ezzel szemben a valóság az, hogy a DiákÉSZ fentebb hivatkozott 2017. július 28. napján kelt közleménye alapján a károsultak száma nem haladja meg az ezer főt, hanem 11 fő, a követelésük mértéke pedig nem közelíti meg a százmillió forintot, hanem mindösszesen 802.822,- Ft."