szerző:
hvg.hu

A holland királyi légitársaság utasai ezentúl a WhatsApp alkalmazáson keresztül is kérhetik jegyeiket és beszállókártyáikat, sőt 10 nyelven, 0-24 órában tehetik fel repüléssel kapcsolatos kérdéseiket a légitársaság munkatársainak.

A WhatsApp a héten jelentette be, hogy néhány nagyvállalattal közösen elkezdi az új, ügyfélszolgálati funkciójának tesztelését. A kísérleti program célja, hogy segítse vállalatok gyors és személyre szabott ügyfélkommunikációját ezen a platformon is, a remények szerint megkönnyítve ezzel mind a szolgáltató cégek, mind azok ügyfeleinek életét. Az új funkció egyelőre csak limitált számú országban érhető el, de a WhatsApp rövid távú céljai között szerepel a szolgáltatás kibővítése.

A KLM közlése szerint jelenleg ők az első és egyetlen légitársaság a világon, amely kiterjesztette ügyfélkezelési rendszerét a WhatsApp új felületére. Ennek köszönhetően a WhatsAppból is elérhetők a repülési információk, a 0-24 órában működő ügyfélszolgálati támogatáson keresztül pedig az utasok közvetlenül is feltehetik kérdéseiket KLM ügyfélszolgálati munkatársainak. A szolgáltatás jelenleg azok számára érhető el, akik a KLM.com-on keresztül foglalják le repülőjegyeiket, illetve engedélyezik a WhatsApp számára az értesítések küldését.