Mészáros és egy 31 éves modell már feltűnt a Citadellánál, kérdés, marad-e a Szabadság-szobor
A média világában edzett szakemberekkel vezényli le Orbán Viktor a Citadella felújításának bő 20 milliárd forintos projektjét. A sajátos személyzeti politika önkényes kormányzati döntésekkel párosul.
Ha csak egy kameraállásnyi képkockára is, de bárki betekintést nyerhetett a budapesti főpolgármester-helyettes és az újbudai polgármester lakásába október 22-e estéjén. A vírushelyzetre való tekintettel ugyanis Kerpel-Fronius Gábor és László Imre online lakossági fórumot tartottak otthonukból a Gellért-hegy megújításáról. A közösségi tervezés jegyében a főváros már a nyáron elindított egy többezres online közvélemény-kutatást, most pedig a Facebookon bárki közvetlenül feltehette kérdéseit a városvezetőknek, és utóbb a prezentáció is felkerült a közösségi oldalra.
Miközben azonban Budapesten azzal szöszmötöltek, hogy mindenkinek meghallgassák a véleményét, és annak alapján döntsenek, hogy esőkertet vagy inkább kutyafuttatót alakítsanak ki a hegyoldalban, a kormányfő aláírásával megjelent a határozat: a főváros tulajdonában lévő ingatlanokon is az történik, amit a kormány akar. Beleszólásuk a szakmai szervezeteknek sem lesz, ellenben a közbeszerzést elnyerő építőipari vállalkozás legalább 20 milliárd forintot kereshet.
A kormánydöntés még júliusban, a közvélemény-kutatás idején megszületett, így az már biztos, hogy felújítják az 1854-ben, Ferenc József császár által emelt erődöt. Az viszont a napokban derült ki, pontosan kik lesznek felelősek azért, hogy a gigantikus pénzeket mire és hogyan költik el. Megalakult ugyanis a projekt irányítója, a Citadella Vagyonkezelő Nonprofit Kft.
31 éves korábbi modellre bízták a Citadella felújításának vezénylését
Mészáros Lőrinc ebből sem maradhat ki, cége bunkert bont. A beruházás körül ott sertepertél az Alapjogokért Központ is.
A társaság ügyvezetője Kenéz Flóra, aki öt évvel ezelőtt végzett a Budapesti Corvinus Egyetemen, és amúgy szabadúszó modell. Szakmai előéletéről annyit lehet tudni, hogy diplomamunkáját a Marketing és Média Intézet keretében írta a nemzetiség szerepéről a személyes márka építésében. Az mindenesetre nagy bátorságra és bizalomra vall, hogy kinevezői ekkora feladattal kínálták meg.