Lehetett-e újabb pilóta-öngyilkosság az Air India júniusi tragédiája?
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
Természetes, hogy bármilyen intézkedést inkább azok kritizálnak, akiket kedvezőtlenül érint. Így van ez a budapesti lezárásokkal is.
A fővárosi dugókat okozó terelések az autósok harmadát-negyedét, a főleg tömegközlekedést használóknak csak hatodát-hetedét zavarják. A teljes fővárosi népességre vetítve ez mintegy 20 százalékot jelent: ennyien mondták, hogy a Lánchíd, a Blaha Lujza tér vagy a pesti alsó rakpart felújítása meglehetősen vagy nagyon zavarja őket. A Budapest Brand megbízásából augusztus első napjaiban a Medián és a 21 Kutatóközpont által készített 1000 fős reprezentatív felmérés szerint a felháborodás ráadásul elsősorban politikai indíttatású:
a kormánypártiak mintegy harmadát zavarják ezek a felújítások (leginkább a Blaha Lujza téri), míg az ellenzékieknek csak mintegy tizedét.
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
A háború mellett harc folyik az élelmiszerért, és repedezik a klánok és a Hamász hallgatólagos paktuma.
Vihart kavart a Kneecap fellépése a Sziget Fesztiválon, a kormány után több mint 150 művész is azt követelte, hogy mondják le a koncertet.
Az influenszernek bíróság elé kellett állnia, de hozzászólása még a bírót is megnevettette.