Városi bulvárba csomagolt propagandával üti az ellenzéket a Fidesz

Márki-Zay Péter meglepetésgyőzelme után a Mediaworks ingyenes lapjai is átálltak az új célpontra. A helyi hírek másodállásban készülnek, és nagy adag bulvárral próbálják fogyaszthatóvá tenni a fideszes propagandát. Közben az "ellenzéki MTI" minimállétszámmal próbálkozik.

  • Tarnay Kristóf Ábel Tarnay Kristóf Ábel
Városi bulvárba csomagolt propagandával üti az ellenzéket a Fidesz

„Kosz, piszok, mocsok – Hol késik a belváros takarítása?” – mintha Lázár János elhíresült bécsi videóját idézné meg egy közelmúltbeli címlapjával a Mediaworks kiadó City7 elnevezésű bulvár hetilapcsaládjának szegedi kiadása.

A kormánypárti médiakonglomerátum nem bízta a véletlenre, idén tavasszal kifejezetten olyan településeken indított országos összesítésben 450 ezer példányban megjelenő ingyenes hetilapokat, ahol az ellenzék adja a polgármestert. Csongrád-Csanád megyében két célpontjuk is van, így ott két kiadvánnyal lőnek: az egyikkel Szegedre, a másikkal Hódmezővásárhelyre.

Az újdonságok technikai előállításukban, valamint a szerkesztők és szerzők személyében is erős átfedést mutatnak a kormánypárt valóságát visszhangzó megyei lapokkal és kisebb fideszes portálokkal.

A fiatalok hozhatják el a lángosforradalmat a Balatonnál

A fiatalok hozhatják el a lángosforradalmat a Balatonnál

Miért vett meg egy nagy múltú, de veszteséges üzletláncot? Mit kellene csinálni ahhoz, hogy ne legyen méregdrága egy croissant? Mi a legnagyobb baj azzal, hogy a Balatonon még mindig ugyanúgy sütik a lángost? És miért nem érdemes mindenkinek akciózni a tejfölt? Andrejszki Richárddal, a Chef Market tulajdonosával beszélgettünk annak kapcsán, hogy cége a Culinaris új tulajdonosa lett.