Közterületi plakátcéget is megszerzett Milkovics Pál és Rogánhoz közel álló üzlettársa

A plakátcég után a Jazzy és a Klasszik rádió inkább járulékos szerzeménynek tűnik. Ezzel tovább csökkenhet az ellenzék mozgástere a választási kampány hajrájában.

Közterületi plakátcéget is megszerzett Milkovics Pál és Rogánhoz közel álló üzlettársa

Nem szeretne újabb „rogánozós” cikkben szerepelni – ezzel hárította el a HVG megkeresését munkatársával üzenve Milkovics Pál magyar–cseh üzletember, amikor médiaportfóliójának sajátos bővítéséről kérdeztük.

Márpedig nem könnyű megkerülni a bulvársajtóban is otthonosan mozgó kormánytag nevét, amikor Milkovics bizniszeit vesszük sorra. Üzlettársa ugyanis az az izraeli–grúz Shabtai Michaeli, aki a Rogán által kiagyalt letelepedésikötvény-kereskedelem egyik fontos szereplője volt, legalábbis a Direkt36 cikkei szerint. Ezek állításait az üzletember vehemensen tagadta ugyan, de az ügyben indított sajtópereit sorra elbukta, a Direkt36 pedig több bizonyítékot is talált a szerepére.

Ők ketten tulajdonosai annak a Michaeli, Schwartz & Brit Média Holding Zrt.-nek (MSB), amely alá a 168 Óra és az ingyenesen terjesztett Pesti Hírlap is tartozik. Hogy Milkovics mit gondol e lapok függetlenségéről és irányultságáról, azt jól példázza, hogy a hetilap korábbi főszerkesztőjét, Rózsa Pétert azért rúgta ki, mert egy Orbán Viktor családját ábrázoló fotót „engedett” az újságba.

Szomoru Miklós: Mi sem vagyunk tökéletesek, ne akarjunk tökéletes kertet!

Szomoru Miklós: Mi sem vagyunk tökéletesek, ne akarjunk tökéletes kertet!

Fél évig 5-6 ember volt kíváncsi a kertészeti tanácsaira, ma már közel kétszázezres követő tábora van Szomoru Miklós „Egy kertész kertje Pilisszentkereszten” blogjának. A kertészmérnök szerint, aki brit mintára magánkert-látogatásokat is szervez, nem kell heti 8 óránál többet dolgozni azért, hogy bárkinek virágzó oázássá váljon a kertje. Erre a legjobb példa virágpompában úszó birodalma.