A podcast-piacra is szemet vetettek Mészárosék
Védjegyoltalmat kért a PodPad névre a magyar hirdetési piac egyik legnagyobb kereskedőháza.
Védjegyoltalmat kért a PodPad névre a magyar hirdetési piac egyik legnagyobb kereskedőháza.
Sorra veszi át a plakátcég a vidéki buszmegállókat a hirdetési felülettel együtt, cserébe felújítják a várókat. A plakátkebelezés nem új trend, néhány fővárosi kerület után most a vidéken a sor.
Mészáros Beatrix külön kitért a LIDL egyik reklámújságjára is, de írt az EZO TV-ről is. A szakdolgozat a GVH ügyeit tekinti át.
A médiapiac lerohanása után kissé megpihenve most arra koncentrál a kormány, hogy akár ellenzéki szerepben is fenntartható legyen a birodalom.
Jó ötlet volt, hogy a miniszterelnök zebrabőrbe bújt? Jól tette a köztársasági elnök, hogy megismételte a „szatyor fingos” fordulatot? Ezekről is kérdeztük Bőhm Kornél kommunikációs szakértőt.
Csoportos létszámleépítést jelentett be a Dunaferr utódcégeinek a felszámolója. Mindez előrevetítheti a dunaújvárosi cég sorsát annak ellenére, hogy másodszorra is eladóvá váltak a csődbe navigált Dunaferr életképes részei. Egyre távolabb kerül egymástól a magyar acélipar megmentésének politikai lózungja és a rideg üzleti valóság.
A magyar bíborost is Ferenc pápa lehetséges utódjaként emlegetik, de megválasztása valószínűleg egyet jelentene azzal, hogy a katolikus egyház letér az elhunyt pápa által kezdett irányvonalról.
Vége lehet az olcsó pálmaolaj korszakának, mivel a fő termelő Indonéziában és Malajziában megtorpant a gyártás növekedése.
Úgy kell védenünk az európai sajtokat, mint az országunk területét, a kultúránkat – figyelmeztetnek az olasz sajttermelők, akik szerint az Amerikában bevezetett vámok nem az amerikai piacokat, munkavállalókat védik, hanem a jól érlelt európai értékeket támadják. Az írek azt üzenik: több tiszteletet az ír sajtoknak!
A húsvéthétfőn elhunyt pápára emlékezünk, itthon pedig körbenézünk: mi lesz a MÁV-val és milyen közeljövő vár a Fideszre? Ajánló a HVG friss számából.