Lehetett-e újabb pilóta-öngyilkosság az Air India júniusi tragédiája?
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
A környezetnek és a társadalomnak is benyújtja a számlát a kormány erőltetett akkumulátorgyár-építési törekvése, gazdaságilag pedig függő helyzetet teremt. AZ EU-ban repedezik az összetartás az e-autók ügyében.
Kecskeméten az ellenzék nem hivatalos információk alapján azt sejti: a német Mercedes-Benz saját akkugyárat szeretne építeni. Február 16-án benyújtottak egy indítványt, amelyben kimondatnák a közgyűléssel: a város a területén és környezetében nem támogatja akkumulátorgyárak létesítését.
A fideszes polgármester, Szemereyné Pataki Klaudia viszont csak azt a határozatot fogadta volna el, amely helyt adna a hatályos jogszabályok alapján történő beruházásoknak. A Magyar Közlönyben pedig március 8-án megjelent egy kormányhatározat, amely a Kecskeméti Ipari Park fejlesztése érdekében 7,1 milliárd forintot irányoz elő a villamosenergia-hálózat kapacitásbővítésére, ezt a pénzt az MVM Démász vissza nem térítendő támogatásként kapja három év alatt.
Az indirekt bizonyítékok tehát szaporodnak, a kecskeméti fideszes városvezetés pedig néha elszólja magát.
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
A háború mellett harc folyik az élelmiszerért, és repedezik a klánok és a Hamász hallgatólagos paktuma.
Vihart kavart a Kneecap fellépése a Sziget Fesztiválon, a kormány után több mint 150 művész is azt követelte, hogy mondják le a koncertet.
Az influenszernek bíróság elé kellett állnia, de hozzászólása még a bírót is megnevettette.